Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/437
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 09:47:30 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: Lasnamäe päev 2025.
Toimumise koht ja aeg:
- Pallasti tn 54 linnaosa valitsuse hoone ja Pae järvega külgneval alal
31.08.2025 kell: 15:00 - 22:05

Korraldaja: Lasnamäe Linnaosa Valitsus
Esitamise aeg: 05.08.2025 15:47

Kooskõlastamise tähtaeg: 12. august 2025
Kirjeldus:

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/22874?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=74775> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/22874?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=74775

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4299

640 4116

[email-masked] <mailto:[email-masked]>